En bra start =)

Klev upp, gjorde iordning frukost tills hjärtat kom hem, kokade ägg och han kom hem med nybakt bröd, mumma=)

Nu precis har jag pratat med försäkringskassan, jag trodde att jag skulle få minimumbeloppet eftersom jag har pluggat det senaste året, men tydligen så har man nått slags skydd då, så man får titta på hur mkt man jobbade innan man pluggade, men naturligtvis var ju jag sjukskriven en tid då, men då får man gå bakom det också =D
INGEN ÄR GLADARE ÄN JAG!!!!!!!!!!!!!  =D
Man va ju lite smått nervös över att man skulle bli tvungen att leva på nästan inga pengar alls och EN lön då lillen kommer...hur det än är så spelar pengar en stor roll... väldigt stor roll!

Vid ett kommer hjärtat hem och då ska vi åka ner till Fränsta för jag ska till tandläkarn...nu har ju jag kommit på att jag har försäkring där... betalar visst mkt under året och får borra gratis och betala halva priser på typ min bettskena jag ska ha... tänk, jag har gått hos en privat tandläkare och har kunnat gå gratis hos folktandvården...HAHA! Är man yr eller är man...









Nej, nu ska jag diska innan vi ska åka! Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback