Vilket vrålåk!

Som mina närmaste vet så är min familj en "knutte"-familj, båda päronen kör Harley Davidsson, mamma har dock sålt sin. Men pappa har ju sin kvar och kommer nog alltid ha en.
Igår när dom hämtade oss i stan, mig och Johan, så på hemvägen avslöjade pappa att han hade köpt en ny mc. Jag kunde knappt bärga mig att se den!=) Men först var vi på middag hos farmor och farfar, med faster och hennes familj.


Sen åkte vi hem, över andra sidan bron =) Och vi fick se mc:en. Och fyy faaan vilket aaaas till motorcykel alltså! Jag blev helt frälst och till mig! Den går ju inte direkt sakta om jag säger så!! Gosh fy tusiken va snygg den är!!! Mkt snyggare än den förra!

Ni kan ju titta själv =)

image4



image5





Inatt sov(?) jag hos mamma o pappa i Ljunga, kunde fan inte somna så jag låg vaken till säkert halv 6 imorse och steg upp kl 8 och gjorde mig iordning och tåg tåget ner till stan. Hade ett prov på jobbet om läkemedelshantering, och det spikade jag =)
Sedan hade vi avslutning på psykologin idag, fick tårta o kaffe o jordgubbar och grejjer =) Så nu e den kursen avslutad.

Idag kom det en avi med posten, mina saker som jag beställde hade kommit, iiihhhhhh!=) Så nu har jag vart och hämtat ut de, kommer bli såååååå snyggt ;) Längtar som en iiiidddiiiooooottttt till helgen, tror ingen i hela världen kan förstå hur mkt jag ser framemot det här :D



Näe, nu får det vara bra för i dag! På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback