Hjälp?

Då va jag hemma från skolan, skönt som tusiken. Jag har gjort helg för heeela veckan:P Förutom ett samtal på torsdag med min mentor. Elin va hit imorse, nu har vi ÄNTLIGEN fixat med buss skiten ner till frihamnen i sthlm, att det alltid ska vara så krångligt.
Livet överhuvudtaget tycker jag är krångligt. Jag loggade in på Nordea och betalade alla räkningar och jag fattar verkligen inte hur jag ska klara denna månad?????? Jag fick bara halva studiestödet från csn, eftersom vi bara går till 3 juni, visst hade jag jobbat lite men de va inte sådär överdrivet många lappar jag fick in.
Helt seriöst så vet jag inte hur jag ska klara det. Jag måste ju leva, jag kan ju inte bara äta pasta i två veckor?

Kan inte handla nå kläder, smink .... jag verkligen hatar att plugga, och att bli vuxen och ta ansvar. Fy fan vad mkt lättare det är att bo hemma alltså! Kan ju säga som så att efter att jag har PINAT igenom kommade året, tills jag är leg. undersköterska så ska jag aldrig mer sätta mig i en skolbänk, och va ensamstående, aldrig aldrig aldrig.

Nytt körkort ska betalas, blommorna som jag skickade ska betalas, åker till Tallin på fredag. Sedan är det träslaget, efter det är det skolavslutningar, efter det är det midsommar. Och även att jag står och betalar en jävla hemförsäkring på 850kr, jag tycker det låter fruktansvärt jävla sjukt. Och stå och betala till facket, och kommunal, jag funderar starkt på att gå ur det!!!!!!!!!




Det som säger att pengar inte gör en lyckligare kan ju slänga sig i väggen, fattar ni hur mkt problem pengar löser???? Pengar löser inte konflikter med sig själv eller andra, men nå fan blir det så himla mkt enklare allting och det löser visst problem...så jääääävla många problem också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Orka.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback