Då va allt klart.

Då va allt klappat och klart för resan, kläder fixade, skor, smycken, BILJETT och buss =) ÄNTLIGEN. Elin ringde mig halv 9 imorse, cirka tio gånger.. för att jag skulle vakna, men hallå? de öppnar väl inte fören tio??? HETSUNGE! =D

Ah, vi kommer bli å snygga jag och Elin i våra outfits =P Vi har kutat runt på stan idag och birsta, trevligt!

image6

image7

I övermorgon går bussen, kl 9 ner till sthlm. Väl där nere ska vi möta upp Frazze, sen stiger vi imbord! Jag längtar som en idiot.
image8



Ikväll blire inte många knop gjorda, ska bara slappa, spela tvspel och invänta Greýs =)
Imorgon äre fullt upp hela dagen. Samtal med min mentor, hjärtat kommer, sen lunch på stan, sedan ska jag på Helex på kostrådgivning och efter det ett samtal med min tränings coach!!! Och sen ska jag hem och mysa med min älskling, den lilla tid vi får ensamma denna helg!


Näe, nu ska jag spela spel=) Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback