Midsommar.

Kvällen avslutad på jobbet, vilken dag... puh!

Nu har jag packat de sista, poppar lite musik, dragit på mig för små jeans, sånnadär ...hmm..heter det capri byxor mån tro? Ja, sånna iaf, sitter som jag vet inte vad =S vart kommer allt fett ifrån?!??!?!? =D Gaaaah!

Jaa, tåget går inte fören tjugo i tolv, så jag behöver inte cykla än på ett tag, men tänkte cykla i bra nog tid, lite läskigt i tunnlarna där efter alla våldtäkter, hua! Dom borde hängas dom där svinen..........
Även att det är Dejavu Open Air i helgen, ganska dumt att ha det under midsommarhelgen om jag ska va ärlig, många som är borta då juuuue! Hade velat gått på det, så himla gärna. Well....

Oj, jag slipper sova själv inatt, tänka sig ?!=) Oj vad jag ska kramas och pussas o gosas... =)



Nej, nu får det räcka! Glad midsommar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback