Jag blev "tagen"...

av AK, men jag gör de där sen gummsi ;)

Idag har jag suttit nere vid vängåvan med Linnsan och snackat en massa skit, hjälpt en stackars gammal gubbe som ramla och började blöda, han va så full, så vi hjälpte honom till bänken, stackarn! Alla satt där men ingen gjorde nånting... jävla människor va fan är det för fel ??? Hade det ramlat en stackars liten gammal tant där så hade nog alla sprungit dit på en gång...

Sen va jag på Helex och körde ett HÅRT jävla puls-spinning-pass =) Gick skit bra!!! Sen cyklade jag hem för den där förbannade mördarbacken, haha. Sedan hade jag bestämt mig för att springa in här o hämta pengar o cykla upp på affärn o köpa en lök så jag kunde göra köttfärssås, men jag va så jävla slut när jag kom hem att jag inte orkade det, jag orkade inte ens göra riktigt mat.... jag mådde dåligt, svimfärdig, illamående och alldeles konstig i kroppen.=( Ja mig i sängen, tvingade mig själv upp, gick med böjd överkropp och satte på vatten...tillbaka till sängen, upp igen i samma ställning och hädde ner pasta, sen tillbaka till sängen.... sedan upp, tvingade i mig pastan ... jag shöjdes (hur fan stavas det?), som en idiot.... men jag tvingade mig sj. Sedan efter typ 5 min började det genast kännas bättre, jag tror jag hade för lite energi i kroppen.... jag va alldeles konstig alltså. Och dålig i magen va jag också. Men nu mår jag himla mkt bättre, har ätit en rostis också =)


Imorgon har jag ställt larmet på kl 11, även Johan ska ringa o väcka mig då!=) Packa lite kläder o grejjs inför helgen... Sedan kl 1 går jag och jobbar kvällen, till halv tio. Sedan hem igen, hämtar packningen och sätter den på cykeln och beger mig ner mot tågstationen... och åker till min kärlek i Ånge =)
Midsommar ska vi nämligen fira där uppe, på fredag ska vi till Ovansjö på middag o grejjer och sedan på kvällen är det fest som gäller, ser framemot det jätte mkt faktiskt =) Åker dit med Patrik & Viktoria... ååå de kommer bli så skoj =)


Näe, nu ska jag se ett avsnitt av mitt älskade jackass innan jag somnar.... =) Ha de bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback