blaha



Helgen va lugn och fin... eller ja, inte fredagen... den tillbringades nere på Forsön med studentfirande... sedan drog jag med mig Sandra i alkoholträsket och vi och Johan begav ner på mittis.... rätt så trevligt även fast jag sa några onödiga ord och sänkte mig till en liten fjortis-nivå, men vad gör det om 100år, som Johan brukar säga=)

Vaknade upp med mitt hjärta och vi åt pyttipanna till frukost, fortfarande fulla...hahahah! Sedan låg vi i sängen ända till halv 2... Sedan åkte vi hem till Ljunga och grillade med mamms, papps & syster och sedan begav jag och Johan oss till Stöde och satt barnvakt åt mina små söta kusiner, sedan hämtade vi Kristin, mamma o pappa i Ovansjö då dom hade va rit på mc-fest....=) Så vi hamnade inte i säng fören 3, och somnade inte fören 4 då grannarna gjorde ett jävla liv ifrån sig....

Sen idag vid halv 4 kom mamma, pappa o syrran o hämtade mig i Ånge och jag liftade med dom hem till Haga... syrran skulle spela match... och vet ni vad dom hade köpt till lilla mig? EN STOR KONSUM PÅSE MED MAAAAT!!!!!!!!! Guld värt verkligen! Dom e bra gooo =)

Ikväll så ringde min gullis Tanya, vi pratade en hel del massa skit !!! Allt mellan himmel och jord, hon e fan en av dem skönaste brudar jag har träffat =D hahaha... vi tänker/tycker lika dant och har samma humor.... =D Jag är överlycklig att jag träffade henne.... Vi har många goda minnen =D Här kommer en bild på min goooda vän =)

tanya


Imorgon ska jag träna hade jag tänkt, mer då? Börjar inte jobba fören på tisdag.... Well, nått hittar jag väl på.... umgås med Bomsikka kanske? Men hon har väl fullt upp med annat =P



Jag har iaf hittat kärleken på riktigt, löjligt kär . . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback