Ändring

Jag har nu bestämt mig för att detta ska bli min mat-dagbok och träningsdagbok, ska skriva ner varenda liten penal jag äter och varje träningspass jag kör! Så blir det lite roligare och lättare=)


Så, idag tog jag tjuren vid hornen och begav mig på träning, första gången på evigheter, och jag kan ju säga att det tog =D

Innan träningen tog jag en promenad ner på tågstation och hämtade min cykel, tog cykeln till träningen och cyklade åter en timme på en spinning-cykel =) Sedan cyklade jag på affärn och handlade en tomat, bananer och minimjölk.

Blev ingen frukost idag, (då jag sov så länge, dumma Therese), det blev en lunch bestående av wokgrönsaker, bladspenat och kryddade korv-tärningar med timjan, helt ok!

Middagen bestod av kyckling, tomat, paprika, morötter och timjan. Sedan gjorde jag en krämig sås till, Grekisk naturell youghurt, vitlök, salt och pepper, SUPERgod!=)


Tro nu inte att jag äter bara grönsaker nästan, utan jag kör halva tallriken med grönsaker och resten av tallriken med ngt annat. Jag tog även lite rhode island sås (3% fett) på också, lite onödigt kanske men va faaan!
Till kvällsfika har jag ätit en banan!

En dag avklarad =) Ser framemot imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback