Åhhhh

Jag kan INTE sova, jag blir fullkomligt vansinnig.

För det första vill jag inte sova utan Johan, och sen känner jag mig lite krasslig och då verkligen hatar jag att sova ensam =( Jag ligger och nojjar upp mig för minsta lilla...=/.







Well, idag/ikväll har jag jobbat.... va faktiskt roligt o få jobba lite=) Men vet ni, nu ska jag lägga mig i sängen o glo lite på jackass....


JOHAN?! I övermorron ses vi, sent dock men vi får sova ihop iallafall, tack o lov! Du e min skatt, min bästa vän, min stora kärlek, verkligen mitt allt!!!!! Synd att de tog så många år efter första kyssen på LimeBar innan vi lärde känna varann på riktigt =P hahahaha! Love you mitt hjärta!




Kommentarer
Postat av: AK

heej! :) har utmanat dig ja ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback