Snus.

Bilden på mig i det förra inlägget är inte snus, det är Unico eller va det heter? Nikotinfri snus, endast örter, så ni som har tänkt; "Men gud hur kan hon snusa när hon är gravid???", kan lägga ner det nu =)

Jag har snusat nästan en hel dosa om dagen sedan jag va 12-13 år mer eller mindre, och sedan jag fick reda på att jag blev gravid har jag endast tagit nån enstaka snus, jag har kört med ingefära till en början, sedan inget alls, bialnd unnar jag mig en dosa Unico på helgen... sådeså!


Nu är Johan och repar och jag har nyss sett klart en film, har legat på vojjen hela dagen typ och badat och solat med en massa folk...
Igår gjorde vi också det, och sedan grillade vi ett helt gäng och jag va chaffis.... och hämtade mamms o papps o syss vid ett inatt... va sååå trött när jag vaknade.
Imorgon far min familj på en liten mini semester så jag & Johan ska få ha ena bilen i veckan, SKÖNT! Såååå, så fort han kommer hem ska vi gasa neröver... och ta några kvälls dopp efter vägen =)


Nej, nu ska jag gå tillbaka till tven.... Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Helené

Men då kan ni ju komma o hälsa på ;)



Vi skulle ju ses i dag igentligen.. Men vi kom hem så sent, vi somna på soffan o efter de skulle Roger o jobba :P



Hör av dej!

Postat av: AK

Saaaaaknar dig!!! Vi har varit i Fränsta hela helgen, blir även där nästa helg, nu i veckan så är jaghemma med bebisarna dagarna i ända så det är bara att kika in, vilket jag defenitivt tycker att du ska göra ;-) Puss o hej, love love love.

2008-07-28 @ 15:04:02
URL: http://annaK.bloggaggratis.se
Postat av: Johaaaaaaaan

Jag vill bara vika in att jag har världens bästa snyggaste sötaste flickvän! All kärlek till dig min älskade sötnos :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback