Oj så trött...

Är nu själv sista timmen på jobbet, alla sover och jag har bara golven kvar, skönt.
Då jag kommer hem ska jag & Johan ta en kortis kvälls promenad om vädret tillåter. Känner att jag inte rör på mig tillräckligt... usch.


Fränsta festivalen i helgen... hade ju velat se Jim och dom spela, men tyvär så jobbar man hela helgen lång. Skulle egentligen till moster imorgon också som fyller 50 och äta hennes fantastiska mat =D Kanske vi kan fixa skjuss efter jobbet, om jag kan få smita lite tidigare...



För övrigt mår jag jätte bra, sitter och funderar på vad vi ska ha för färg i sovrummet?? Jag har lite ideér, bla vinrött med en fondvägg... men vinrött...? Vad ska man då ha för färg på fondväggen? Förslag?



Min lägenhet är det redan klart med, syrran ska ta över den, *skönt* slipper man hålla på och krångla med att hyra ut och grejjer...


Näe, hurni... nu ska jag skura golvet!! Hörs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett Tips : )

I vår sovrum har vi vinröd fondvägg och beige tapet runt om. Jätte fint ! Kanske att det blir för "mörkt" och dystert med vinrött runt om? Jag vet inte : ) Huvudsaken är att man trivs själv och det hoppas jag ni kommer göra i nya lyan : )

2008-07-18 @ 23:24:20
Postat av: Anonym

Ett Tips : )

I vår sovrum har vi vinröd fondvägg och beige tapet runt om. Jätte fint ! Kanske att det blir för "mörkt" och dystert med vinrött runt om? Jag vet inte : ) Huvudsaken är att man trivs själv och det hoppas jag ni kommer göra i nya lyan : )

2008-07-18 @ 23:25:25
Postat av: Mari

Hej gumman!såg att du ville ha förslag till fondvägg i sovrummet, vi har vinrött i sovrummet och en fondvägg, du kan ju kolla själv i galleriet mitt på familjeliv så ser du.

finns massa fint på fresks där vi köpte dom tapeterna.

Psus och kram/ Mari

2008-07-19 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback