Oj.

Vårat första besök på mvc idag =) Oj så spännande, allt såg bra ut på mina blodvärden och sånt också, lågt blodtryck men bättre det än högt.
Nu ska jag o hjärtat göra oss redo för ett läkarbesök, ett kort sådant, tror jag har urinvägsinfektion nämligen . . .
Sedan kommer Frazze och Elin och plockar upp oss, sen ska vi handla lunch och bege oss ut till Tranviken för att glassa lite =) Bada och må gotti....

Är världens lyckligaste, oj vad allt känns toppen =) Vi ska ha en bebis, hihihihi!


Nu ska jag fräscha till mig lite och packa ner badkläder .... Hejdå! =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men ååå vad spännande. Kan tänka mig att ni somnar med leenden på läpparna. Nu väntar vi in bilder på preggomagen:D

kramkram!

2008-07-23 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback