Meningslöst.

Shit vilken meningslös dag. Låg i sängen till nästan två, duschade, tvättade, sov lite till, hängde tvätt, åt lite mat, sov lite till... Gick på affärn... vila lite. mm, så har min dag sett ut.


Skrev ett jätte långt inlägg med sudda ut alltihopa....


Jag drömmer sjukt... Inatt drömde jag om att jag hängde med en "kompis från förr"... hon fyllestyrde och jag satt bredvid... vi var på nån rave fest ute i Timrå, sedan sitter vi i bilen igen... sedan går jag ur och hittar en massa papper, ser att det är från min gamla terapeut, sedan blåser ett av pappren upp i luften med vinden och jag kutar efter det... jag ser Mari-ann, med hennes bruna fluffhår...försvinna i bilen ..i bilen som är framför mig på vägen där jag springer efter pappret... tillslut ger jag upp, sätter mig i bilen igen och är jätte ledsen för att 1 papper flög bort av cirka 100....sedan hoppar jag ur bilen och åker hem.... Undra va fan de betydde?=) Är väl nån slags bearbetning....


Imorrn blire jobb... hejdå
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback