Johan

Jag har ju världens goaste pojkvän =) Igår när jag kom upp till Ånge, så fick jag först nya brillor och en ny bikini av han. Sedan när vi kom ner på forsön fick jag 7 stora röda rosor och ett kort av han. Och en godispåse med trisslotter, ååååå jag började nästan gråta för att de va så sött =D


Igårkväll grillade vi nere på Forsön, hade lite skrattanfall och åt så vi blev bubblig i magen... Sedan hem hit till Johan och jag somnade som en stock ....

Nu ska vi snart åka ner till Ljunga för att skjussa mammi, pappi o syster till Hullsjön...50 års partaj... och nu på dan ska dom åka vattenskidor och grejjs...


Undra vad jag & hjärtat ska hitta på ?? Bada iallafall =) Nej vet ni vad, nu ska vi åka.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback