Förlåt.

Nu ikväll har jag spytt, knappt tagit mig upp ur i sängen pgr av ryggONT, jag tror jag har fått ischias... man är lat ibland och orkar inte tänka ergonomiskt när man jobbar, och det får man igen nu. Smärtan är inget att leka med.
Innan illamåendet kom krypande orkade jag med en kort kvällspromenad i kvälls solen iaf, första gången på evigheter jag rör på mig överhuvudtaget, men sedan när jag kom hem vände det sig i magen.

Har jobbat idag också, skönt att helgen är undanjobbad, bara imorgon kvar nu sen är jag ledig en dag.

Massa kärlek till dig Johan som står ut med mig, som får vara med mig inne på toaletten, som får laga mat, plocka undan, städa, lyssna på mitt tjat, stå ut med mitt humör, för att du lägger dig på soffan när jag tycker det blir för trångt och att du är så himla rar hela tiden, jag älskar dig och allt detta kommer vara en bagatell när bäsen tittar ut, eller hur! =)


Näe, nu ska jag försöka sova lite, börjar 7 imorgon också =/

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Johan

Inga ursäkter nödvändiga klart jag ställer upp för den jag älskar mest i hela världen! Förstår du väl?! Nu är jag vrålhungrig kan vi inte äta snart? =) Överdrivet mycket pussar till dig babe!

2008-07-21 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback