Du är som Hulken

Johan! haha.

Idag har jag jobbat, har mått illa hela dagen =/ Och trött e jag.

Ikväll ska jag umgås med vänner, ska bl.a nämligen träffa East, som jag inte ha sett på över 1 år, helt sick. Vi ska äta nån schysst mat och åka nån karusell och köpa nån lott nere på gatufesten =)
Men för mig blir det alkoholfritt.
Jag tänkte nämligen spräcka min & Johans hemlis nu, vi ska få tillökning, det ligger nämligen en liten krabat i min mage =) Och där ska den ligga ett bra tag till innan det är dax för den att titta ut.... =)
Ingen är lyckligare än vi!


Näe, nu ska jag vila ett tag innan jag ska kasta mig i duschen.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj! :D Grattis gumman! Vad kul för dig! jättekul o höra att du är så lycklig.. :) Sköt om dig! Kramar

Postat av: Helené

ÄNTLIGEN :) Jag trodde att jag skulle spricka :P



Grattis åter igen Baby, hoppas verkligen du slipper illamåendet snaaaaaart!



Du, jag o bäbisarna ;)

2008-07-02 @ 18:35:27
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: Emmis

Grattis ännu en gång min gofis :)! Jag är så glad för eran skull! puss

2008-07-02 @ 19:52:54
URL: http://www.emmish.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Även att du inte sa något igår, får man skylla sig själv då för att man inte läser bloggen tillräckligt ofta. Hade iaf sagt grattis och kramat dig igår om jag visste något! :D Det här är sjukt stort och du förtjänar det bästa. =) Nu vart jag jätteglad och jag har noll tvivel på att du kommer klara det galant! Dessutom kommer mormor och morfar bli hur bra som helst! :) PUSS och sköt om er!

2008-07-03 @ 11:56:10
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Grattis till er båda gumman :) Jätteroligt att läsa att ni är så lyckliga! Jag önskar dig all lycka i världen! Kramar från Kicki

2008-07-03 @ 13:32:53
Postat av: Fia

Meen vad är det jag läser=) Graaattiisss=) !! Åhh alla ska ha barn men inte jag=) gud vad kul för dig=)! Kraam

2008-07-03 @ 14:55:25
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback