Bad =)

Imorse åkte vi ner till stan igen efter att ha sovit i Ånge en sväng.
Igårkväll åkte vi med Maria, Johans mamma & farmor upp över... hoppade av i Ljunga och hämtade pappas bil och for upp till Ånge och tittade på lägenheten som vi ska flytta in i... =D Jag blev STORMFÖRTJUUUUUST!!! Så jävla fräsch 3:a med schysst hyra... det var precis som att den var gjord för oss =) Såå, den är vår i mitten av augusti =) Och när vi v ar på IKEA hittade vi våran DRÖM säng... åååååå =D Och en massa annat fint som vi ska köpa =)

Imorser tog vi bilen ner till Ljunga igen och åt frulle där, sedan åkte vi med mamma, pappa o moffa ner till Sundsvall igen. Hoppade av hemma i Haga, sedan begav vi oss, jag och Johan ner på sporthallsbadet... skithärligt... fast jag sov halva tiden, somnade så fort jag la ner skallen...
Vid fem cyklade vi hem igen... nu har vi tagit igen oss, myst lite ;) Och nu står Johan och gör mat, pasta & pastasås med sallad... mumma!!!!


Ikväll blire film klockan 9, och en massa mys.... =) Imorgon blire jobb för min del...

Nu ska jag hjälpa han i köket.... HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback