Återigen...

Sitter på jobbet återigen. Allt är klart, förutom golven....
Idag är jag sjukt trött, trött i fötterna och i skallen. Då jag kommer hem har jag beställt majskolvar av hjärtat att knaga på, mumma=D Och sånna där tunna hjärtan... dom är inte lika fet som chips så d kan jag äta.


Imorgon börjar jag 7 =( Jag verkligen gruvar mig, och på Måndag börjar jag också 7, HUA. Fränstafestivalen ikväll med, solen skiner här nere i Sundsvall så jag hoppas det är fin väder uppöver också!


Det slog mig förut idag, JAG SKA BLI MAMMA =D Och jag ska få barn med världens underbaraste!!!!! Hur coolt är inte det då?=) Jag lever världens bästa liv, även fast jag är fattig student, mår illa, kräks och har diaré.... Skulle inte byta bort det mot nånting i hela vida världen =)


Nu har jag inget mer att dela med mig av. Hej


Kommentarer
Postat av: Din Johan

Va fint skrivet ännu en gång älskling! Skulle gärna sova i sängen med dig inatt!.. och inte bara sova ;-) Ses snart.. pusssspussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback