Sparkar!

Nu mina kära läsare...ska ni få höra! Jag har köpt sån där Vicks blå.. som man smetar på under näsan och andas in, det blir jäääkligt starkt, men än så länge upphäver den inte nästäppan jag har, iochförsig smetade jag på för 5 min sen.. kanske det släpper snart? Jag hoppas det!

Har varit på skolan och lämnat in de sista på medcinsk grund. så nu är jag klar med den kursen! SKÖNT! Har fått nya som jag ska lämna in efter jul...på Geriatriken. Det går fort!


Sedan har jag ringt massa telefonsamtal, måste ha anställningsintyg och annat tjaffs till försäkringskassan... allt som har med försäkringskassan att göra tar sån fruktansvärd lång TID!


Johan kommer hem om en timme cirka, då blir det mys till klockan fem då vi ska på fiket och fika med hans mamma, efter det börjar jag jobba kl 6!



Igår när jag kom hem från jobbet hade hjärtat gjort iordning världens kvällsfika, med nybakt bröd, färska apelsiner, te och annat gott... och tänt ljus. Han är verkligen världens bästa, och min dessutom! =) Rör du så dör du! =P

Lillen i magen har verkligen rört om där inne idag... trodde ett tag att han försökte ta sig ut genom naveln.... det ser så roligt ut!!! Lilla lillen.... åååå vad vi längtar efter han!




Fan, jag blir så frustrerad, jag vill ta hela vicksblå burken och köra upp den långt i näsan... detta hjälper ju inte ett skit!??!




Jag har blivit förälskad i Pink-Sober... jag har lärt mig tycka om den, i början va den inte alls bra!


Hej!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du är så duktig gumman som får så mycket gjort med en liten muskelknutte i magen =) Snart får du allt ta och varva ner och spara energi tills han ska ut och det är inte genom naveln inte!! Lät som att jag bakat bröd tills du kom hem hehe men det hade jag ju! Kärlek till dig, er. Puss o kram finns ingen bättre dam

2008-12-17 @ 19:08:14
Postat av: Louise

Nämen hej på dig! Mm håller med om att det var ett tag sen man såg dig också. När ska den lilla ploppa ut då? Jag ska inte ha min förrens i slutet av juni ja =). Hoppas allt är bra med dig/er. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback