Missbruk.

Ett stort sådant har jag, på pepparkakor! Jag har ätit så jag har mått dåligt halva kvällen. DOm är ju så små, så man märker ju inte, och fort slinker dom ner så man hinner inte känna hur proppfylld man egentligen är!

Köpte en stor "Annas pepparkakor" i förrgår... den e snart slut, Johan har väl ätit 5 kanske... Inte bra att äta såhär mkt socker. Och mellan dom där förbannade pepparkakorna så har det slinkit ner en och annan smör kaka också... som svärmor har varit hit med... det är ju så svårt att låta bli då det är så gott!


Imorgon är det nya tag, kanske en hel dag utan socker??? Men vem vill vara i närheten av en då... sist jag hade en RIKTIG avvänjing av socker, då hängde jag över toalettstolen och hade konstant huvudvärk i några dagar... svårt att tro ?? Men nu pratar vi all socker, fruktsocker, sötat bröd, mjölk...ALLT! Och så drastisk ska jag inte vara... men huvudvärken lär man ju inte slippa undan.


Nej, nu vill inte han där inne att jag ska sitta i den här stolen nå mer tro jag... jag ska krypa ner!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt att höra! :) Jo de är kanon med mig!

Postat av: pappi

synd om dig

2008-12-10 @ 07:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback