Meningslös...

Så himla tråkig dag idag.
Var upp på skolan och lämnade in lite uppgifter och fick nya, som jag har suttit med idag på eftermiddagen och är typ klar. Lagat mat har jag gjort, medans Johan låg o sov... saltströmming, potatis, smält smör, ägg och lök... mumms=) Sedan kom jag på en julklapp jag ville ha av mammsen... en skit snygg vinterjacka som jag har sett ut, en rejäl en... så det ringde jag och berättade för henne!


Näe usch vad uttråkad jag är!

Nu bli de glögg tro ja....


Kul att du kommenterar pappi =)


Titta vilken fin bild på Johan och Elton... =)



Kommentarer
Postat av: Helené

Vilka söta pojkar ;)

Postat av: Johan

Hehe gooo Elton! Snart har vi en egen :) Fast vi har han ju redan, bara det att han inte syns än!

2008-12-12 @ 05:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback