Jobbat

Dom ringde in mig vid halv elva.. började jobba kl tolv och kom hem för en stund sen! Ska jobba tis, ons, tors, fre.. men bara kort kväll..sex till halv tio, och sen lördag-söndag..delad tur! 
 Skönt att vara hemma, nystädat är det här.. för min älskade sambo storstädade här i helgen... han e bara för go! Och idag har han tvättat... och bäddat halva sängen ;) Jag älskar dig!


Imorgon ska vi på mvc kl tio, det ser jag framemot =) Undra hur mkt man har gått upp... jag känner mig inte spec tjock nånannanstans än magen faktiskt...konstigt nog.

Johans pappa va här idag också, dom har satt upp nya lampan i sovrummet och så borrade dom upp skötbordet på toaletten, blev kanon...ååå det är så nära nu! 8 veckor kvar nu... kanske ännu mindre??? JAG LÄNGTAR!


Nej, nu ska vi kvällsfika sen blire natta =)


Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback