Helt slut...

Ja då va julen över då.

Har fått jätte fina julklappar och födelsedags presenter...bl.a

En digital fotoram, en SVINBRA digital kamera, vinterjacka med vantar till, presentkort på Nagelförlängning, Gina -"Birsta City", pengar,  tallrikar till servisen, morgonrock, silver-halsband-armband & örhängen, andra smycken, pengar, en garderob, en gryta, kläder till lillen, och lite annat smått och gott! Detta va bästa julen, även fast jag jobbade till 9 på kvällen =)

Vi satt uppe säkert till två på julaftonsnatten och så länge har jag inte vart uppe på skit länge.. Juldagen, vaknade jag vid 7 och gick in till huset från stugan, öpnnade paketet från mammi o pappi och fikade frukost=) Sen kom hjärtat in också och jag öppnade hans paket =)
Slöade halva dagen tills släkten kom...då blev det middag, mer paketöppning och firande=) Och vid 9 åkte vi hem till ånge, jag & Johan... vi slockande påengång vi la ner våra huven tror jag...

Annandagen jobbade jag 7-4, sedan åkte vi ner till Johans mamma på Näset och åt middag och öppnade lite mer paket=) Sedan åkte vi hem runt 8, jag gick och la mig och Johan gick på mittis... och vid halv 1 vaknade jag av att han kröp ner bredvid mig och då kunde jag inte somna om så jag va vaken i nån timme...

Igår vaknade vi runt 7, (som vanligt) och gjorde oss iordning, hämtade mammi i Ljunga och åkte ner till Sundsvall, och herregud vilket kaos, fullständig KAOS... Idol vinnarn va där så jag antar att det gjorde mkt! Tillslut orkade man inte ens gå in i affärerna... men vi hann med att köpa en badbalja och en såndär liten grejj i som lillen ska ligga i =) Och en skitfin skötväska, blev tok nöjd med den! Och så köpte vi lite kläder åt han också... =)
 Åt mig själv köpte jag ett par skit mysiga skor, cliniq-kräm och lite smink.

Vid 4 åkte vi hemöver, stannade till i Stöde där vi va bjudna på middag hos min moster, helt underbart god mat! Och vid 8 åkte vi hem till Ljunga, men åkte in hos Johans pappa o Karin en snabbis... där fick vi ännu mer kläder till lillen och en mössa och två par tjockstumpor som Karin hade stickat, och det va sååååå himla gulligt....åååå!



Idag blir det en lugn dag, kanske en kort liten promenad i nyskona=P Nej, nu tänkte jag lägga in lite bilder=)

V.33



2 tjockisar på Annandagen =)



2 tjockisar på Annandagen =)



2 tjockisar på Annandagen=)





Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Jag älskar att vi ska få barn så nära varann!!!

2009-01-11 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback