Uppblåst.

Ja, igår va en hyffsat trevlig kväll.
Öh & Viktoria kom hit en stund först, sen efter att vi blev klar åkte vi till Stölle o Mira, satt där och förfestade och snackade lite skit. Vid elva begav vi oss mot mittis, oj vad folk de va! Roligt och se lite ansikten man inte sett på länge, men gud vad jag inte kan gå ut nykter, inte alls min grejj. Jag verkligen ansträngde mig och försökte ha roligt, men det gick inte. Jag kanske inte gav det riktigt en chans heller men...
Att stå där, stel som en pinne, knappt känna nån och svansa efter Johan hela tiden kändes inte sådär som något jag vill göra i många timmar till.... Så efter en timme där inne så tog jag bilen hem istället... Johan ringde vid halv ett och ville ha skjuss hem, så jag slapp va ensam så himla länge =)
Jag har då iallafall kommit på att det är mysigare och bra mkt skönare att sitta hemma med en bra film och gotta, va på en lugn middag eller slappa hos mor o far eller hos svärföräldrarna, det är mer min grejj nuförtiden... Nu vet jag det i fortsättningen....

Idag har vi varit på knuten och ätit, skjussat Öh till nå jäkla jaktmöte mitt ute i ingenstans, och sen har vi bara legat och myst, Johan har mest haft sitt lilla söta öra mot min mage hela kvällen i hopp om att få höra eller känna ngt, hihi=) Han är bara för go min Johan!
Jo, sen har vi spacklat också, så nu är det klart, bara det värsta kvar.


USB kabeln till kameran har kommit bort mitt i flyttkaoset, så jag kan inte lägga upp några bilder heller... Men så fort jag hittar den så kommer det... håll ut =)
Imorgon ska jag till rektorn igen och fylla i nå papper och sådär, hoppas allt blir klart imorgon! Nej, nu ska jag väcka min kärlek som ligger och snarkar för fullt, han ska ut och jobba natten.... =/


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Helené

Tack tack :)



Ja, när ska vi ses? Snaaaaaart hoppas jag! Saknar dej jag med :/

Postat av: Johan

Jag älskar dig.

2008-09-02 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback