Sov hövve...

Alltså jag sover extremt extremt EXTREMT mkt. Sover jag inte, så ligger eller sitter jag. Jag har verkligen ingen ork till nånting.
Ikväll ha jag o Johan gått runt lite varstans i Ånge och satt upp lite affisher till mittlandiafestivalen, och bara utav det så blev jag helt slut.
Vi har även plockat ur alla Johans lådor och algt i kartonger, nu är det bara kläderna och porslinet kvar.


Nu har vi vart och handlat lite käk, det blir italjensk pastasås och spaghettie, MUMMA =) Och till maten har vi laddat ner en film vi ska se och mysa till det lite !=)
Jag är så himla lycklig, jag har det så sjukt himla bra. Trodde aldrig mitt liv skulle se ut såhär nu... för 2-3 år sen...
Att jag skulle bli vuxen, ansvarsfull, plugga, jobba, ha en underbar pojkvän, bo i en skit fin 3:a och ha en bebis påväg.... Det är så himla underbart.

Ingen har nånsin varit så snäll och omtänksam mot mig som Johan är. Ingen har nånsin behandlat mig som en prinsessa som han gör, aldrig har jag haft så jävla roligt med nån förut, har aldrig skrattat så mkt som jag gör med han.... Han är drömprinsen... Och han är min, på riktigt =)
Han älskar jag till tusen !! =)

Rör du, så dör du =P



Nej, nu ska jag duka fram. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback