Mysigt.

Igår kom det över lite folk hit som satt och drack, fick tjejsällskap av Sandra också, lyckliga mig :)
Vid tolv började jag må pissdåligt, kräktes lite, sen gick jag och la mig... Hjärtat kom hem vid halv 1... då jag ringde efter han, jag mådde så himla illa =(


Började dagen med en rejäl frukost, sedan strosade vi runt på Ånge och uträttade lite ärenden, köpte en fin tröja, strumpbyxor & nässpray...SÅKLART!!!!!!!!!!!
Ikväll blir det utgång, det ser jag faktiskt fram emot, inte för att jag är den bästa på att gå ut nykter, men man måste ju träffa lite folk emellan åt... =P

Imorgon blire till att spackla hela dagen, eftersom tapeterna ska upp i övermorrn...


Nej, nu ska jag fika lite... magen kurrar... =)


Ses ikv!

Kommentarer
Postat av: ak

Hej gumman. Hur var det igår? Måste höras!! Puss

2008-08-31 @ 09:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback