Mysig.

Oj vilken mysig helg vi har haft =) God mat, god stämning och härligt sällskap=) Varit på lunch hos Johans mammi, på kräftskiva hemma i Ljunga, spelat kubb, varit hos moffen i Örasjön o lite sånt där...
Är fortfarande kvar i Ånge, Johan stackarn har slut på semestern och börjar jobba om 1,5 timme.
Har inte  kabeln från kameran till datorn så d får bli lite mob-bilder...
Har en bild på mig själv som är så fruktansvärt ful, och bara därdör måste jag lägga upp den, varje gång jag ser den håller jag på att skratta ihjäl mig =D




HAHAHAHAHA.




Och här med pappas hoj, glasögon o kruka !:P







- Johan, aj löööv jo!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du ser fräschare ut än någonsin, osminkad och med ruffsigt hår! Jag älskar att se dig glad. :)

Postat av: Helené

Så söt ;)

2008-08-11 @ 18:05:06
URL: http://missh.bloggagratis.se
Postat av: Fia

Haha fasen vad het du var på översta bilden:D Läckerbit!=) Hoppas allt är bra o med det lilla livet i magen=) Har magen din växt något då?=) Kramkram

2008-08-11 @ 22:23:50
URL: http://z4mbizzz.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback