Mycket

Mycket har hänt sen sist.
Helene ringde och väckte mig halv 7 på morron (vilken dag nu i veckan minns jag inte?), och berättade lungt och sansat att vattnet hade gått.
Efter besöket på sjukhuset utan värkar så kom hon & Roger hit på brakfrukost =) Och Johan va ju med såklart.
Jag & Johan förstod inte hur dom kunde vara så lugn ?!????!?!!???=D
Vid 4 samma dag på eftermiddagen hade värkarna satt igång och dagen efter fick dom en söt liten pojke =D Ååååååå.

Maria kom hit nån dag nu här i veckan och klippte mig och la i slingor, blev kanon nöjd.

I onsdags for jag, Johan, Malin & Crille till Leksand, hur mysigt och roligt som helst =) Va på Sommarland, va ute och strosade i Leksand, va ute och åt sjukt god mat, spelade minigolf, åkte genom Rättvik där det va crousing... ja, de va skit mysigt verkligen. Och vi kom hem i fredags.... Och jag är tillbaka i jobbet igen. Jobbat idag och jobbar imorgon.
Men som tur är så är ju min kärlek här och förgyller min vardag =)


Ilamåendet börjar avta mer och mer, är inte hela tiden nu utan mest bara på kvällarna. Har nog gått ner 5-6kg men det lär väl vända snart =P

Tänkte lägga in lite bilder innan jag hoppar i säng...
















































Kommentarer
Postat av: Helené

Fan va söt ni är ;)



Jag längtar efter o få träffa dej tösen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback