Längtar.

Nu vill jag ha helg, dels för att vara ledig men också för att vi ska ha en liten kräftskiva hemma i Ljunga. Mamma o syss kommer ner på Torsdag, syrran ska spela fotboll så dom sover över hos mig & Johan, så åker vi me dom hem efter att jag har slutat på fredag, längtar sååååå.



Åh, snart ska jag o Johan skriva kontrakt för lägenheten =D Flyttar in om nån vecka bara, längtar sååå efter lönen så de finns inte. Vi ska handla så mkt nytt & fräscht till lägenheten =) Vi har iallafall hittat våran säng som vi ska ha, iiiihh. Hoppas hoppas HOPPAS jag får byta skola, så jag slipper pendla, och sen så blir det till att söka nått extrajobb i Ånge. Ja, de kommer bli bra det där.



Nej, nu ska jag kila. Hörs hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback