Internet

Ja, vi hade tydligen ahft det hela tiden=) Så nu har jag kopplat in d, märks kanske ;)
Well, nu bor vi på heltid i lägenheten, ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!

Shoppade som tokar i Onsdags, blev så jäkla fräsht med nya mattor, lampor i vardagsrummet... passade som handen i handsken med min soffa... Sängen har vi inte satt upp än, eftersom vi inte börjar tapetsera fören på Måndag. Egentligen är inget rum helt klart än, kanske toan då =) Men shit vad nöjd jag är, bara vi slipper den "obesköna" madressen på golvet och vi får upp ny sängen så kommer allt kännas perfa!!!!!

Imorse kom mammi o pappi hit med en byrå och ett databord, shit pommes vad fint de blev i hallen med byrån, lite gammaldags sådär... precis som jag vill ha det =) Ska bara måla på den lite mer... nere i kanterna, då det har lossnat lite...Sen hjälpte dom mig med lite lampor i taken, och lite sånt...


Imorrn hade vi tänkt gå ut, men jag kan inte ha nå kläder längre, jag kan iaf inte sitta i jeansen...så himla obekvämt... Och här på Jgs hade dom inte nånting i min smak heller... och hur roligt är det att gå ut om man inte har ngt fint att dra på sig? Det som är halva nöjet, att ha fina kläder och känna sig fin... eller hur ?
Så vi får se hur det blir med utgång, kanske Johan får gå utan mig... Vi får la se...

Idag går jag även in i Vecka 16, oj va tiden går....


Nej, nu ska jag packa upp lite mer... bilder kommer inom kort =)



HejSvejs!


Kommentarer
Postat av: Helené

Längtar efter bilder o dej så klart ;)



Väntar på att du ska ringa så vi får prata skit :D

Postat av: malin

Hey sweet :) haaha ja det är typiskt oss :) Fylltrattarna vettu...Yrar runt o skämmer ut sig. Blä! :) Men nu blire andra puckar för dig iaf :D Hihi! Så glad för din skull... Nej, jag ska inte på mitlandiafestivalen. Jag jobbar till 3 inatt, sen blire på stan imorrn =) Ska du dit eller?

2008-08-29 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback