Flisan!

Tack fellan för att du hjälpte mig igår, välrdens bästa sis =)

Nu har jag precis duschat, efter att ha sovit fram&tillbaka fler gånger om imorse. Vaknade först av Johans väckarklocka och blev på dåligt humör, sedan vid halv 8 kom Jim med mina kvarglömda påsar och smink i deras bil, sen vid halv 9 ringer dom från jobbet och vill att jag ska jobba extra,vilket jag inte kan när jag bor här i Ånge numera, sedan vid 9 vaknar jag av att hjärtat kommer hem på lunch.

Nu har jag bara håret kvar, sen så ska jag på möte hos rektorn, låter som att jag har gjort hyss men det har jag nte =P Ska lägga upp en studieplan nämligen.
Sedan senare i eftermiddag ska vi på after work med Johans pappa & Karin, ska bli trevligt. Sedan blire väl bara att städa lägenheten antar jag.


-Mamma, jag håller tummarna, aj lav jo=)!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh gullis, va bra att du håller tummarna, behövs nog......

2008-08-22 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback