Då...

Har jag nyss vaknat, inte alls utvilad men de får duga. Det va en lugn natt på jobbet.

Nu ska jag börja packa ner saker i lådor, för vid halv fem kommer Johan och hämtar mig och då passar vi på att ta lite av grejjorna... =) OjOj vad jag har flyttat runt de senaste 2 åren....

Först Sundsvall, sen hem till Ljunga, Oslo, Ljunga, Fränsta, Hudiksvall, Ljunga, Sundsvall och nu Ånge... fast nu blir VI i Ånge iaf minst 1-2 år innan det är daxs att röra på sig igen. Vad härligt det är att säga VI och inte jag =)


Skolan är halv klar, ska på möte med rektorn i Ånge på fredag och lägga upp en studieplan. Sen idag måste jag ringa hsb och fixa så att syrran står på lägenheten och inte jag. Tycker inte det borde vara så krångligt när det är inom familjen?!

Mycket som händer i mitt liv nu, flytt, ny skola, men det största är att VI har en liten bebis påväg =D Jag har nog inte insett det riktigt än...=)






Näe, vet ni vad, jag håller på att somna på tangentbordet så jag måste vila en halvtimme innan jag sätter igång... och kanske äta ngt.


Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback